PROMOCJA PIECZAREK NA NOWOJORSKIM TIMES SQUARE |
|
W samym sercu Nowego Jorku położony jest Times Square - plac
znajdujÄ…cy siÄ™ na skrzyżowaniu dwóch ulic: Broadway i Siódmej Alei. To kultowe miejsce
odwiedzane rocznie przez miliony amerykanów i turystów z caÅ‚ego globu
uważane jest za centrum Å›wiatowego handlu i mody. To tutaj mieszczÄ… siÄ™ siedziby amerykaÅ„skich redakcji takich tytuÅ‚ów jak Vogue, GQ, Vanity Fair czy The New York Times Company. Znajduje siÄ™ tu także rozpoznawany na caÅ‚ym Å›wiecie ekran telewizyjny CBS „Super Screen” o wielkoÅ›ci 520 stóp kwadratowych(!) na którym przez caÅ‚Ä… dobÄ™ emitowane sÄ… najważniejsze wiadomoÅ›ci oraz spoty reklamowe. Trudno wyobrazić sobie lepsze miejsce do promocji produktu. Szacuje siÄ™, że ulicami Times Square corocznie przechodzi 450 mln osób. W tym roku potencjaÅ‚ tego miejsca postanowiÅ‚ wykorzystać Mushroom Council (amerykaÅ„ska organizacja zajmujÄ…ca siÄ™ promocjÄ… pieczarek), który w okresie od poÅ‚owy marca do poÅ‚owy lipca na ekranie CBS „Super Screen” prezentowaÅ‚ krótkie filmiki z grzybami w roli gÅ‚ównej. PiÄ™tnasto sekundowe spoty ukazywaÅ‚y siÄ™ dwa razy w ciÄ…gu godziny przez 18 godzin w ciÄ…gu dnia. Jeden przedstawiaÅ‚ pieczarki jako skarby natury, które dostarczajÄ… organizmowi m.in. witaminÄ™ D, antyoksydanty oraz niewielkÄ… ilość kalorii. Drugi podsuwaÅ‚ proste pomysÅ‚y na codzienne dania z grzybami, takie jak pizza, burgery, kurczak, pasta czy saÅ‚ata. Obydwa spoty przekierowywaÅ‚y potencjalnych konsumentów na stronÄ™ internetowÄ… mushroominfo.com w celu zapoznania siÄ™ z wiÄ™kszÄ… iloÅ›ciÄ… przepisów i informacji na temat grzybów. Times Square to bez wÄ…tpienia ikona Nowego Jorku, wystÄ™powaÅ‚ w filmach częściej niż nie jedna amerykaÅ„ska gwiazda kina. Promocja w takim miejscu jest niepowtarzalnÄ… okazjÄ… dotarcia do tak olbrzymiej grupy zupeÅ‚nie różnych konsumentów, zarówno z Nowego Jorku jak i turystów z caÅ‚ego Å›wiata. Szacuje siÄ™, że spoty te obejrzaÅ‚o okoÅ‚o 183 milionów osób czego efekt widać na stronie internetowej mushroominfo.com, która w 2009 roku zanotowaÅ‚a wzrost odwiedzin o 75 % w stosunku do roku 2008 r. |